Örnek Resim

Casper Servis Garanti Şartları


  • Genel
  • 05 Tem 2013
  • samur
  • 1.547 Okunma
  • Yorum Yok

 

                                               

                                                                     Casper Servis Garanti Şartları 

  • Arızalı Ürün Takibi
  • Sürücü ve Yazılım Güncelleme
  • Sıkça Sorulan Sorular
  • Microsoft Destek
  • Garanti Koşulları
  • Online Talep
  • Yetkili Teknik Servisler
  • Kılavuzlar
Garanti Koşulları
  1. Garanti süresi, malın teslim tarihinden itibaren başlar ve garanti süresi 2 yıldır.
  2. Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı (üretim ve montaj hatalarından ve/veya bozuk parçalardan oluşabilecek arızalara karşı) firmamızın garanti kapsamı içindedir.
  3. Malın garanti süresi içinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir. Malın tamir süresi en fazla 20 iş günüdür. Bu süre, mala ilişkin arızanın Casper Yetkili Servisine, yetkili servis istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentası, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısından birine bildirim tarihinden başlar. Tüketicinin arıza bildirimini; telefon, faks,e-posta, iadeli taahhütlü mektup veya benzeri bir yolla yapması mümkündür. Ancak, uyuşmazlık halinde ispat yükümlülüğü tüketiciye aittir. Malın arızasının 10 iş günü içerisinde giderilememesi halinde, firmamız; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir sanayi malını tüketicinin kullanımına tahsis etmeyi taahhüt eder.
  4. Malın garanti süresi içerisinde, gerek malzeme ve işçilik, gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde, işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamiri yapılacaktır. Bu garanti ile taahhüt edilen onarım Casper Bilgisayar Sistemleri A.Ş.’nin yetkili servisleri tarafından yapılacaktır.

Malın;

    • Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde en az dört defa veya imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altı defa arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,
    • Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,
    • Servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği veya firmamız yetkililerinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün olmadığının belirlenmesi halinde, ücretsiz olarak değiştirme veya bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi işlemi yapılacaktır.
    • Garanti uygulaması sırasında değiştirilen malın garanti süresi, satın alınan malın kalan garanti süresi ile sınırlıdır.
    • 5. Ücretsiz onarım ve ürün değiştirme yükümlülükleri aşağıdaki durumlarda ortadan kalkar;

    • Malın kullanma kılavuzunda belirtilen yöntemlere veya koşullara aykırı bir şekilde kullanılmasından dolayı arızalanması durumunda
    • Malın ve muhteviyatındaki aksamın seri numaraları veya garanti etiketlerinin tahrip edilmiş/yırtılmış olması durumunda
    • Malın Casper Bilgisayar Yetkili Servis elemanları dışında daha önceden açıldığının/ onarım yapıldığının belirlenmesi durumunda
    • Malın ve muhteviyatındaki aksamın dış yüzeylerinin müşteri sorumluluğu içerisinde kırılması veya çizilmesi durumunda
    • Firmamız ve yetkili servislerimizin dışında bir yerden satın alınmış ve ürün ile birlikte kullanılabilen aksesuar veya diğer cihazların yol açtığı arızalar durumunda
    • Cihazın tüketiciye tesliminden sonraki yanlış taşıma (çarpma, düşürme, darbe), yanlış ve yetersiz bakım, yanlış ve kötü kullanım, cihaz için kullanım kılavuzunda belirtilen çevre özelliklerine aykırı kullanımlar; hava tesisatının yetersizliği, malın aşırı nemli, tozlu veya sıcak ortamlarda kullanılması veya elektronik devrelere zararlı, aşındırıcı ortamlarda kullanılması, kaza, darbe, elektrik (voltaj değişiklikleri), doğal afetlerden kaynaklanan arızalar durumunda
    • Arıza veya hasar, Casper Bilgisayar Sistemleri A.Ş.’nin sorumluluğu dahilinde olmayan nakliyesi sırasında oluşmuşsa
    • Yazılımdan kaynaklanan hatalar ve virüslerden kaynaklanan arızalar durumunda
    • Arızalı parça değişiminin Casper Yetkili teknik servisleri haricinde ve/veya Casper garantisi olmayan parçalar ile yapılması durumunda
    • 6. Cihazla beraber verilen sarf malzemeleri (çanta, CD, kablo vs.) garanti kapsamı dışındadır.

7. Arızaların kullanım hatası sonucu ortaya çıkıp çıkmadığı Casper yetkili servisi veya Casper Bilgisayar Sistemleri A.Ş.nin düzenleyeceği raporla belirlenir

8. Garanti Belgesi ile ilgili olarak çıkabilecek sorunlar için Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğü’ne başvurabilir.

paylaşım linkleri

Benzer Yazılar

Casper Vla V8

  CASPER VIA V8 SMARTPHONE VIA.Vla 8    Ürün Özellikleri   İşlemci 2 Ghz. MT6592T Gerçek 8 Çekirdek Turbo İşlemci İşletim Sistemi Android™ Kitkat 4.4.2. Ekran Boyutu 5″ IPS HD Ekran Çözünürlüğü 1080X1920 Ekran Renk Beyaz Bellek 2 GB Dahili Hafıza 32 GB Kamera 8MP Ön Kamera, 16MP Arka Kamera Boyut 144 mm x 70...

Casper Nirvana Notebook’larda Kurtarma Recovery Tuşları Windows 8

Tüm model Notebook’larda Kurtarma (Recovery) Tuşları   (Windows 8 için güncellendi)      0, Eğitim/Bilgilendrme, Nasıl yapılır?, Notebooklar üzerine, Windows             Daha önce Notebook’lara format atmak isimli makalemde, yeni nesilNotebook‘lar ile gelen kurtarma bölüntülerinin mantığını ve bunların nasıl kullanıldığını anlatmıştım. Ancak bu işlemi başlatabilmek için her markanın farklı tuşlar ataması sebebiyle çoğu kullanıcının kurtarma konsolunu başlatmak...
Makale'ye Yorum Yapın

SPONSORLAR

FACEBOOK TAKİP EDİN

Son Yazılar

Son Yorumlar

Son Yazılar

 

You need to log in to vote

The blog owner requires users to be logged in to be able to vote for this post.

Alternatively, if you do not have an account yet you can create one here.

Powered by Vote It Up